Lilleskolen Odense - Uge 37 - 2023

Skolefodbold

I sidste uge stod den atter på skolefodbold. Nogle af drengene fra henholdsvis Capella, Sirius og Gaia spillede suverænt! De samarbejdede, forsvarede og havde et hav af chancer. På trods af to nederlag, så var gejsten høj og motivationen til næste år endnu større.

I næste uge holder hele mellemtrinet Grøn uge på Hollufgård

Seje fodbolddrenge

Ugens buket i Himmelblå

Her er elevrådet!

Forældresamarbejde i Lyren

Søren Olin og Mette Rose

Ugens buket, er en meget smuk strandbuket fra Vilfred. I næste uge er det Vigga, der skal have blomster med.

Vi har det godt og er nået til tal-hus 7. Vi starter op på dansk systemet ”hop om bord i lyd og ord” inden længe. I drama har vi igen lavet mimelege m.m.

Det er gået okay med legegrupper og fra i dag, torsdag, laver vi nye grupper og leger 2 gange om ugen i dem, de næste uger.

Mange hilsner fra Lene

Lene Buthler

Elevrådet

På samling i sidste uge blev det nye elevråd præsenteret. Elevrådsformand og næstformand er hhv. Luca og Alberte fra Gaia. Som noget nyt er der valgt både 2 elevrådsrepræsentanter og en suppleant fra alle klasser fra 6.kl. - 8.kl. Ikke alle er dog repræsenteret her./red.

Mette Rose

Kære forældre

Hvis der er spørgsmål til noget, er I selvfølgelig altid velkomne til at kontakte os. Den bedste måde at få fat i os på er, at I skriver til os på intra, så kontakter vi jer.

Den nye fordeling af børnene imellem os understreger vi, at det er et arbejdsredskab for os som delte klasselærere. Vi vil fortsat gerne have, at I skriver til os begge to, da vi begge gerne vil være opdateret på alt, hvad der foregår i klassen. Kontaktlærere skal mest forstås som "tovholder", men det udelukker ikke, at "den anden" kan svare eller tage teten på et svar eller en kontakt.

Vi glæder os blot til fortsat samarbejde i dette sidste skoleår på mellemtrinet.

De bedste hilsner

Marlene og Mette Rose